Tisdag, morgon inlägg

Godmorgon!

Tänkte slänga in ett litet morgon inlägg, är helt klar och endå är det 1 timme kvar tills jag ska börja gå mot skolan. Idag tror jag att vi slutar 16.05, om vi har profil, men vi har inte valt profilgrupper ännu, så hoppas att vi inte har någon och slutar 14.25 istället, hoppas hoppas hoppas!!!




Ha en bra dag! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: MADDES

Nu är jag återigen igång med bloggandet efter min vecka på Kreta. För tillfället fylls blogginläggen med härliga bilder från Kreta, spana gärna in på bloggen och kommentera! Kramar från Madde

2010-08-24 @ 15:29:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-24 @ 16:31:22
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0