Söndag

Hejhej!

Har fortfarande dataförbud haha...tror jag iaf, men jag sa till mamma att jag bara skulle ladda över lite musik till min mp3 och sedan lämna tillbaka interneten till henne, haha visst är jag smart? :D
Aja, igår var vi ju på kräftskiva i Bålsta hos några kompisar och omg...det går fan inte att förklara hur jävla roligt det var asså, haha!
Så vi kom hem vid 3 på natten och så vaknade jag rätt så sent idag, 13.00 men men...det var skönt att sova ut.

Snart kommer grannen in hit och så ska dom äta middag med oss också, nice!
Men nu ska jag först ladda ner musik till min mp3 och sedan måste jag börja fixa mig. Juste..veckans blogg vinnaren utser jag lite senare idag! ;)



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0