Onsdag, 18.06

Hejsan svejsan! :D

Idag vaknade jag faktiskt 10.30 och då kollade jag på Våra bästa år med mamma. Sedan så kollade jag på top model reprisen från igår och efter det åt jag frukost. Men sen blev jag så trött så jag gick in till mitt rum och sov, jag sov i kanske 1 timme och när jag vaknade så kollade jag på teve och sedan började jag städa mitt rum och packa mina grejer, för vi ska åka hem imorgon, så jävla bäst! :D
Längtar verkligen hem, men kommer endå sakna detta ställe och jag vet inte när vi kommer åka hit igen, kanske i vinter, kanske inte.

Men nu så gör jag inget speciellt, har inget att göra + att det regnar och är kallt ute så jag vägrar att gå ut haha!



XOXO
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0