Måndag, minigolf

Hejhej :)

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men jag har haft fullt upp om man säger så.
Började dagen med att gå upp vid 9 och äta frukost. Sedan åkte jag, mamma, pappa, Therese och framor in till Lycksele och kollade runt i lite affärer och så. Efter det gick vi och fikade på ett café på en camping, och det var jätte fint väder just då också så det var mysigt. Sen spelade vi minigolf, men vet ej vem som vann, vi har inte räknat poängen ännu haha, hoppas att det blev jag!

När vi kom tillbaka till stugan (för ca 1 timme sedan kanske) så satte jag mig vid datan och kollade runt lite och nu har vi precis ätit middag, det blev grillad hamburgare med bröd, och snart ska vi äta efterrätt, banan med blockchoklad i som man sedan antingen lägger på grillen eller i ugnen, yummie ^^



XOXO
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: sally

sv: toppen! =D allt bra idag`?

kram

2010-08-02 @ 19:10:53
URL: http://sallyplace.blogg.se/
Postat av: sally

svar: Okej, vad bra :) det är bra med mig!

kram

2010-08-02 @ 19:36:05
URL: http://sallyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0