Lördag, förlåt

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men igår när vi kom till landet så gick vi direkt ner till våra kusiners husvagn och åt kräftor och hade jätte mysigt. Vi kom till våran husvagn vid 12 på natten och jag var så himla trött att jag somnade direkt.

Idag vaknade jag 10.45 ungefär och då åt jag frukost och sedan åkte jag och handlade med mamma, pappa, min ena kusin Johanna och mormor. Jag köpte en jätte fin tröja och så köpte jag 2 par byxor, men dom var för små så jag ska typ lämna tillbaka dom imorgon och ta en större storlek!

Ska snart äta middag, och det blir potatisgratäng med fisk, yummie.


Haha!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0