Woohoo!

Hihi, nu kom precis mamma & pappa hem och dom har vart och bytt min klocka som jag fick i födelsedags present, fast dom har bytt till en annan. Men saken är den att den klockan som dom bytte den andra klockan imot är förstor, men det som är bra är att man bara kan gå till affären och så fixar dom så att den passar mig, hihi, så jag kan ha den, woohoo :D
Nu ska jag börja med den tråkiga matteläxan, men slänger upp ett inlägg senare!


Ser ni hur stor den är? :O


Komentera här sötnos♥
Postat av: Fanny Walhed

Haha lite förstor!^^



Fin header btw, älskar tigrar! :)

2010-04-14 @ 20:30:59
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad fin headern blev. Tack så jätte jätte mycke för att du ville göra en!! Och vad fin klockan var, den var verkligen jätte fin så jag fattar din smak!



Lot's of love//mikis

2010-04-14 @ 21:40:16
URL: http://mikaelabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0