Onsdag - klumpig som jag är...

Hello!

Idag hade vi en liten sovmorgon så vi började 08.40 med idrott. Det var en vikarie och han var jätte snäll, vi körde typ att vi först skulle springa massa varv rumt gympa salen i typ 5-10 minuter, och sen körde vi någonting att man typ var 4 lag med 3 eller 4 i varje och så skulle man springa med en boll i handen och nudda den mot väggen och sen springa tillbaka, men klumpig som jag är så ramlade jag, och jag ramlade 1 gång till när vi skulle springa baklänges, men jag bara fortsatte springa mitt snabbaste, för det gjorde bara ont i början men inte sedan. Sist så körde vi spökboll och sen slutade den lektionen.
Sen hade vi Svenska och då skulle vi skriva, jag hatar Svenska -.-'. Efter det åt vi lunch, det blev typ potatisbullar, usch! Så himla äckligt, jag höll på att spy typ. Efter lunchrasten så hade vi egentligen matte men jag gjorde ett Svenska prov istället. Och det gick jätte bra, jag fick faktiskt 39,5 poäng av 40 :D
Sen hade vi B-språk och somvanligt så var det jätte tråkigt. Aja, sista lektionen var M-tid och vi snackade bara om typ vilka lärare vi kommer få i 7:an och om utvecklingssamtalen som startar igång nästa vecka.
När jag kom hem så åt jag mellis och nu kollar jag på top model, woohoo!

Skriver mer sen.


Haha, jag i Egypten 08, längtar tillbaka! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: victoria

jag vill oxå till egypten, ja vill träffa animation :'''''''''''''''( </33333333333333

2010-05-01 @ 10:50:43
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0