Med Mikis ♥

Hejsan! ♥

Förlåt så jätte mycket att jag bara har skrivit ett litet inlägg i bloggen idag, men det är bara för att jag inte har haft tid att sitta vid datorn något idag. Har vart upptagen hela dagen.
Vid 14.00 kom Mikaela och då fixade jag mig och sen gick vi ut. Vi var ute tills klockan var typ 18.00, och då fixade vi lite frukost/lunch/mellis, för mig iaf, och sen gick vi upp till mitt rum och kollade på teve. Klockan 19.30 ungefär åt vi middag, och det blev kyckling med stekt potatis, mums! ^^
Nu sitter vi här och äter ostbollar, eller jag äter det och Mikaela äter chips, och så dricker vi coca cola.
Skriver kanske mer senare.

Här kommer lite driv bilder på mig och Mikaela:













PS: Glöm ej frågestunden! Klicka HÄR för att komma till det inlägget.

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0