Försov mig och slutade tidigare

Hejsan! ♥

Idag hade vi sovmorgon woohooo, så vi började klockan 09.10 :D
Asså min dröm var fett skum, eller den kanske inte låter så skum när jag berättar den men det var den.
Jag berättar inte hela, bara typ i slutet.
Jag drömde om att jag försov mig och att jag var tvungen att springa till skolan, och sen när jag kom till skolan så hade jag missat typ 3 lektioner :O
Och det skummaste var att jag drömde ju om att jag försov mig, och när jag vaknade så hade jag försovit mig :O
Men som tur var så kom jag inte för sent.
Okej, jag vet att det inte låter så himla skumt men det var det verkligen.

Aja, hur som helst....Vi började 09.10 som jag skrev, och då hade vi Engelska, men jag, Hanna och Evelyn skulle typ på något skolpolis möte klockan 09.30 och vi kom tillbaka där ifrån när klockan typ var 09.50, så vi missade nästan hela Engelska lektionen. Efter det så hade vi musik, och det var faktiskt roligt. Har börjat gilla musik mer nu än vad jag gjorde förut, samma med Engelskan. Till lunch blev det fisk med potatis och det var verkligen inte gott. Vi hade ungefär 1 timmes lunch rast och efter lunch rasten så hade vi Svenska, och man skulle redovisa sina prao-grejer, och det var jätte pinsamt för jag hatar att prata inför stor grupp, även fast det bara var klassen, men vi var ju faktiskt 19 stycken.
Sen hade vi en kort rast på typ 15 minuter, och efter det så hade vi matte, älskar matte, det är så himla kul, och just nu håller vi på med bråk och procent :D
Sista lektionen var profil, och jag har ju Svenska/So, men vi hade vikarie så vi fick sluta klockan 15.00 istället för 16.00, så vi hade bara den lektionen i 1 halv timme, och jag, Johanna, Glacier, och Laura satt bara och pratade haha!

Nu sitter jag här och ska kanske ner till centrum snart och byta min klocka som jag fick igår, men jag är inte säker på om jag orkar just idag, för jag har 2 matteläxor som jag måste göra + Spanskan och Engelskan -.-'
Juste, bilderna på sakerna som jag fick igår kommer lite senare, har inte haft tid eller ork att ta bilder och "Dagens outfit" kommer ockå lite senare.

Oj, nu har jag ägnat typ 10-15 minuter att skriva ett ganska ointressant inlägg, haha men men.....jag visste inte att det skulle blir så himla långt!


En nytagen bild på mig, tog den nyss, hihi ^^


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

jag visste inte att du älskade matte :O haha xD

2010-04-13 @ 17:55:49
URL: http://falicialindberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Just nu finns även dagens fråga att svara på :D

Kika in!

2010-04-13 @ 18:02:17
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: victoria

sötnos due :D <333333333333

2010-04-13 @ 20:00:24
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0