TV

Hejsan. Nu sitter jag i mitt rum och kollar på "Anna Anka söker assistent" och ska snart gå och fixa i ordning mig, och sen ska jag gå och lägga mig. Har ingen sovmorgon imorgon så vi börjar 08.10 och jag måste typ gå upp 06.40, haha kommer typ va helt dööd, och kommer säkert ställa om väckarklockan flera gånger innan jag inser att jag verkligen måste gå upp xD
Men nu ska jag nog stänga av datorn, men jag skriver ju såklart mer imorgon, och om jag hinner så kanske det blir ett litet morgon inlägg, men om jag inte hinner sätta mig vid datan och så, så blir det kanske en mobilblogg, vi får se om jag kommer ihåg, så kommer inte lova någonting.

Det går tyvär inte att lägga upp bilder på bloggen just nu "/

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0