Torsdag

Hejhej!

Orkar inte berätta något om skoldagen idag, för det blir lite långtråkigt att läsa då, eller det tror jag iaf att det blir för er!
Men jag är jätte glad, för idag är det strålande sol ute, och ni måste ju hålla med mig om att man blir på bra humör när det är fint väder.

Väntar på att top model ska börja, är beroende, måste se vartena avsnitt, haha! xD
Men nu ska jag nog gå ner och äta lite mellis och sen ska jag nog gå ut en liten stund, eller kanske efter top model.


Jag med snorkel och syklop, Egypten 08! <3

Okej, ni kanske har märkt att jag lägger upp bilder från Egypten i nästan varje inlägg, men det är bara för att det är helt underbart dära, jag saknar det så himla mycket och jag blir glad av att se bilder därifrån, och då tänkte jag att jag kunde dela med mig av den glädjen till er! ^^

Hihi, muppigaste förklaringen, men men...det är bara så jag kännner ^^


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0