Torsdag - grått och trist!

Hejhej! ♥

Idag hade vi ingen sovmorgon så vi började 08.10, och jag var typ helt dööd på morgonen när jag vaknade -.-
Våran första lektion var Svenska och vi läste, eller jag satt typ och sov för jag var så himla trött. Sen så hade vi NO och det var typ sista gången vi hade kemi i 6:an :(
Efter det så hade vi Svenska igen men då jobbade vi med "ÖN" och vi var i datasalen för att vi skulle skriva på datorerna, men istället så spelade jag lite spel på datan, man fick välja mellan att skriva "ÖN" på datan eller spela, och såklart så valde jag ju spela, för Ön är så himla boring!
Efter det åt vi lunch och det blev Spanska färsbiffar med potatis och brunsås och det var jätte gott förutom att jag fick extremt ont i magen efter så jag kunde inte vara med på idrotten "/
Sista lektionen var typ SO och då snackade vi om USA och så fick vi se en film om USA men våran lärare stängde av den efter inte ens halva filmen, för det var några idioter i klassen som störde skit mycket.
När jag kom hem åt jag mellis och satte mig vid datan. Och nu ska jag snart kolla på top model :D


Rätt så gammal bild från skolstarten 09 :)

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: noemii

Hehe jag började också kl 8.10 idag :P

2010-04-22 @ 16:42:15
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: Lina

vad fin blogg, måste läsa den varje dah! :D

2010-04-22 @ 17:06:01
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0