Tisdag - Footlose

Hejsan, berättar lite kort om dagen.
Vi började 09.10 med Engelska och lektionen var soft för jag hade glömt mina Engelska böcker hemma, så jag kunde inte jobba ^^
Sen hade vi musik, och vi hade vikarie, och för första gången under hela 6:an så ville jag inte att musiken skulle ta slut :O
Till lunch blev det jätte äcklig fisk med jätte äcklig potatismos, så jag åt bara 1 macka. Efter lunch rasten så gick vi ner till Farsta C för vi skulle kolla på någon teater/musikal, den hette Footlose, och den var faktiskt riktigt bra och rolig. Sen gick vi tillbaka till skolan och då hade vi profil, och vi slutade 16.00.

Nu sitter jag och pluggar till provet som vi ska ha imorgon, och jag är rätt så nervös, även fast det inte är en så stor sak.
Men det är bara för att provet handlar om typ Adjektiv, Substantiv och Verb, och det kanske inte är så svårt för er som förstår grejen med det. Men saken är den att jag inte vet vad som är vad, och det är det jag är mest nervös över, att jag kommer blanda ihop allt så jag kommer få IG :S

Nej, nu ska jag försöka att tänka posetivt och fortsätta plugga.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0