Sveriges värsta bilförare snart

Nu har jag och familjen precis ätit middag. Det blev köttbullar med makaroner, ganska gott.
Sen så sa pappa att han hade köpt efterrätt, och jag höll på tjata om att han skulle säga vad det var för något, men tillslut så kunde jag inte hålla mig så jag öppnade kartongen som det låg i och det var munkar som han hade köpt. Han hade köpt 6 stycken, mamma fick 1, pappa fick 1, Therese fick 2 och jag fick 2 ^^
Nu sitter jag här proppmätt och kollar på Halv åtta hos mig och sen så är det Sveriges värsta bilförare och det får man ju inte missa, hihi ^^

För-och-efter-bilderna på mitt rum kommer i inlägget som jag slänger upp lite senare.

Choklad munken
Socker munk

Och lilla jag ^^


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

GOOOOOOTT!!!!!

2010-04-09 @ 11:53:01
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0