Städa städa städa...

Hello!

Idag har jag inte hunnit blogga någonting och nu ska jag berätta varför :p

Jag vaknade ungefär 09.30 och då kollade jag på teve och efter en liten stund så gick jag och gjorde frukost. Sen så gick jag ner i vardagsrummet och fortsatte kolla på teve och när klockan var ungefär 14.20 så kom jag på att jag måste städa mitt rum. Så då började jag med att först ta ut nattugsbordet (stavning?) och fotöljen och allt sånt som man kunde ta ut. Efter det så gick jag in till min systers rum och frågade om hon kunde hjälpa mig med en sak. Och den saken var att jag hade fått en idé om att jag ville möblera om i mitt rum, asså så att allt blev spegelvänt från förut, så då hjälpte hon mig med det. Och sen dammade, dammsög och svabbade jag, och sen skulle jag bara ställa in dom möblerna som jag hade tagit ut från rummet, in till rummet igen (för-och-efter-bilder kommer senare). Asså jag hade inte städat mitt rum på över en månad, usch! Och jag som alltid storstädade mitt rum varje Söndag förut, snacka om att jag har blivit lat, och det går inte att beskriva hur dammigt det var :O

Oj, nu har hela detta inlägget handlat om hur jag städar mitt rum, intressant va? haha ^^









Några driv bilder som jag tog nyss. Jag är lite galen ibland, men det är bara sån jag är hihi ^^


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0