Sorry!

Hejsan!

Har inte skrivit någonting idag p.g.a att jag inte har orkat, så jag ber om ursäkt för det, men kommer såklart att skriva oftare.

I morse när jag vaknade och skulle gå och fixa mig för skolan så kände jag att jag hade jätte ont i ryggen och i ena benet, och jag kunde knappt gå, så jag stannade hemma idag också, och jag som ville träffa mina kompisar :'(
Så idag har jag bara legat i sängen och knappt kunnat röra mig, har släpat mig ner för trappan för att komma till köket och mikron, för jag skulle värma vetekudden, och jag lovar att det hälper om man har ont i typ magen, ryggen, eller om man har typ växtvärk. Men om man har ont i huvudet så ska man lägga vetekudden i frysen i ca 20 minuter, det brukar räcka, och så lägger man den på huvudet och försöker sova, och det hjälper iaf för mig ;)
Nu ska jag snart kolla på "Talang 2010" och sen tror jag att jag ska se på "Morden family" och den verkar vara rolig!

Ska nog stänga av datorn en liten stund och så bloggar jag senare.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

JUStE JAG GLÖMDE KOLLA PÅ TALANG!!!!!! :( :(

2010-04-17 @ 18:27:41
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0