Skansen

Hejhej!

Idag började vi 08.00 och då hade vi B-språk. Sen så gick klassen till t-banan och då åkte vi till slussen och tog färjan till skansen. Vi var på skansen hela dagen, och jag kom nyss hem. Vi arbetade i grupper, 3 stycken i varje grupp och jag jobbade med Felicia och Cecilia. Man skulle hitta typ "information" om olika slags djur, och det var faktiskt roligare än jag trodde. Jag tog inte så jätte många bilder, men lägger upp dom lite senare.
Nu kollar jag på top model, men skriver mer sen.


EN VÄLDIGT GAMMAL BILD!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Latte Liten

kollar bilderna sen :)

2010-04-26 @ 16:20:15
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0