Rubrik?

Hello! ♥

Kom hem för ett tag sedan, vi var ju och firade min äldsta kusin som fyller 10 år idag, grattis Jonatan!
Vi grillade och det blev korv och bröd, och till efterrätt blev det en jätte god marräng tårta med grädde och jordgubbar på, mums! ^^
Sen körde vi som någon frågesport eller vad man säger och det var typ 3 stycken lag, med 2 personer i varje, och mitt lag vann, woohoo. Vi vann en varsin marabou mjölkchoklad. Nu ska jag ta fram kläder som jag ska ha imorgon, och sen ska jag se på wipeout :D

PS: Glöm inte frågestunden! Klicka HÄR för att komma till det inlägget.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :) Kika in!

2010-04-25 @ 20:06:23
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0