OMG! :O

Asså omg!
Kollade just ut från fönstret och gissa vad jag såg??
Asså jag blev helt j*vla chockad.

Jag såg att det SNÖADE! :O

Och det snöar inte lite heller, det är verkligen mycket snö som kommer.
I Måndags så var det ju jätte fint väder och jag trodde seriöst att sommaren skulle komma snart. Att våren var slut, men den har väl tydligen inte ens börjat. Asså tänk om det börjar snöa mitt i juli eller nåt, och helt seriöst så skulle jag nog inte ens bli förvånad.
Aja, nu har jag fått ut min ilska, men men...det är inte så mycket man kan göra åt snön som faller nu. Men det som är bra är att snön endå kommer smälta, och det är ju posetivt.

Juste, min kompis har frågestund på hennes blogg, kika gärna in den och ställ några frågor. Hennes blogg heter http://lillamlj.blogg.se ;)



Kisses 'n' hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: aamaandaa

jätte fin blogg , kolla in min blogg , kommentera den gärna oxå tackk <333

2010-04-21 @ 18:42:13
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0