Ny design, igen haha xD

Så, nu har Therese fixat om min blogg. Hon gillade inte min design som jag hade gjort tidigare idag, men jag tyckte iaf att den var fin. Fast sen när Therese visade hur headern som hon hade gjort till mig såg ut, så ville jag byta. Denna header är ganska "cool" eller hur man säger och den förra var ganska "gullig", men jag har typ bara haft gulliga och "glitter" headers, så det är väl ganska kul med lite omväxling ibland också ;)
Kommer försöka ha denna design länge, men vi får se hur det går, haha!

Nu kollar jag på Wipeout, och har inte orkat baka ännu, men ska försöka orka göra det nu, hihi! ^^


Bildbrist!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas allt är bra med dig:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-12 @ 14:55:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0