Måndag

Hejsan svejsan! ♥

Idag när jag vaknade, klockan var 06.15 då, då såg jag att det snöade, men det slutade ganska snabbt så då blev jag glad igen, haha!
Jag, Hanna och Evelyn stod skolpolis på morgonen, och då kom det en gubbe som var skit läskig, och först så började han prata med Evelyn, och ställa massa konstiga frågor och sånt, sen gick han vidare till mitten, där Hanna står, men då bara stirrade han på henne, skit läskigt, och sen gick han vidare till andra sidan av gatan där jag stod, och först så stannade han upp typ 1 m från mig och stirrade, omg skit läskig, och sen började han ställa massa konstiga frågot till mig också! :O
Men sen gick han som tur var.
Aja, när vi kom tbx från skolpolis grejen så åt vi frukost och sen gick vi till Svenska lektionen, och då pratade vi bara lite, och sedan hade vi NO kemi så himla kul, älskar kemi! :D
Till lunch blev det någon äcklig makaron grej, usch! Och efter lunchrasten så hade vi 1X2 och jag fick 9 av 10 rätt, jippi!
Sen hade vi Svenska och vi jobbade med Adjektiv, Substantiv och Verb. För vi har ju prov på Onsdag, och nu har jag äntligen fått dom dära 3 papprena som vi ska öva på inför provet på Onsdag, så nu kan jag äntligen börja "plugga". Sista lektionen var bild och vi skulle fortsätta på det vi höll på med förra veckan, men jag var redan klar med det, så jag gjorde en ungefär likadan som den som jag gjorde förra veckan, men den som jag gjorde idag blev mycket bättre, även fast det var lite slarvjobb, haha.
Nu ska jag snart se på top model, yeah, och ikväll så är det ju också top model, fast den nya säsongen, woohoo!
Skriver mer senare.


Tagen för typ 2 minuter sedan!

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0