Husvagnen -.-

Tja tja alla nattugglor!

Kom typ nyss tillbaka till husvagnen, jag och Therese var och lämnade Johanna, våran kusin, i deras husvagn för hon är bara 7 år och det var jätte mörkt ute så jag förstår att hon inte vågade gå själv hela vägen. Men sen så gick jag och Therese och kollade vart mamma och pappa var, och dom var typ i "pubhuset", höhö, vet inte varför det heter så, men iaf, vi fastnade dära. Satt och snackade med alla vuxna som var dära, haha, dom kallade Therese för Ronja Rövardotter, dom tyckte att hon såg ut som henne xD

Men men...nu sitter jag och Therese i husvagnen och bloggar med varsin dator i knäna. Mamma och pappa och några kompisar till familjen sitter ute i förtältet och pratar och Pärla sover! ^^
Men nu ska jag nog ta och chatta med några fler nattugglor som är inne på msn och fb, och lite senare så ska jag nog gå och fixa mig, sen gå och lägga mig, men jag är inte så jätte trött nu, haha har druckit jätte mycket cola idag och då blir man ju lite "spidad" eller hur man säger xD


En liten webb cam-bild som jag tog nyss! ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0