Hemma även idag!

Hej hej!

Har vart hemma även idag bara för att magonten inte hade gått över, så jag har haft ont i magen i stort sett hela dagen :( men nu är det iaf bra. Och jag tror att jag kan gå till skolan imorgon, hoppas det, för jag saknar mina kompisar även fast jag bara har vart hemma i 2 dagar. Snart ska jag nog börja på matteläxan, haha jag vet att jag har sagt det i typ 2 dagar nu men har inte orkat xD
Nu kollar jag på MADE men ska snart se på top model som börjar om ungefär 40 minuter, får bara inte missa det, jag är en top model-nörd för er som har missat det, hihi! ^^
Skriver mer sen.

Jag just nu:



Kisses 'n' hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0