Har man sagt A så får man säga B så får vi C vad D E !

Nu har vi precis ätit middag. Det blev lite olika, men jag åt potatisgratäng och kycklingspett, mums!
Nu sitter jag och i mitt rum, och Johanna har typ högsta volymen på teven för det är bolibompa, haha! xD
Men men, hon är liten, och jag kommer ihåg att jag älskade bolibomba när jag var liten, missade typ inte ett enda avsnitt eller vad det heter ;)

Snart ska kusinerna hem, och då ska jag börja baka, har inte haft tid sen jag skrev det förra inlägget så jag bestämde mig för att baka när dom har åkt hem istället, och så blir det inte så rörigt i köket heller!
Hoppas bara att vi har ingredienser.


Gjorde den här bilden igår, tycker att den blev rätt så cool, hihi!


Komentera här sötnos♥
Postat av: victoria

fett fin bild sis :D <33333333333333

2010-04-11 @ 21:04:24
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0