Fredag - Valborg

Hejsan!

Idag började vi 09.10 med Svenska, men vi fick typ bara lite läxor och veckobrev. Sen hade vi matte men jag orkade inte jobba någonting, var verkligen jätte trött, så jag satt nästan och sov.
När den lektionen var slut så åt vi lunch och det blev pannbiff med makaroner och en jätte god typ paprikasås, jätte gott faktiskt! ^^
När dom andra skulle till slöjden så gick jag mot t-banan och åkte till Gullmarsplan och mötte mamma dära. Jag skulle till doktorn, och när vi var klara dära så gick mamma och jag runt lite på stan. Jag köpte ett sånt dära "cupcake läppglans". Sen hämtade pappa oss inne i stan och så åkte vi hem.
Nu måste jag typ börja packa, för vi ska till landet -.-'
Men jag kommer hem på Söndag, och jag kommer ha datan med mig så jag kommer kunna blogga, annars skulle jag nog inte följa med :P

Jag just nu:



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0