Dåligt sammvete!?!

Tja tja!

Nu har jag dåligt sammvete. Och vet ni varför??

För att jag inte har bloggat något idag. Asså jag vet att det kanske låter helt sjukt att man får dåligt sammvete för sånt, men asså det är faktiskt sant. Men jag har inte suttit någonting vid datan idag.
Jag vaknade typ 11.00 och då låg jag kvar i sängen och kollade på teve tills klockan var typ 15.30 och sen rensade jag saker i mitt rum, onödiga saker som ska bort och saker som jag ska ha kvar, men det mesta fick hamna i papperskorgen eller uppe på vinden. Och jag har rensat mina saker tills klockan var typ 19.00 för det var mycket som jag var tvungen att rensa.
Aja, ikväll ska vi kanske till Mikaela, Jesper, Ellinor och Amanda, men det är bara kanske, för jag är inte säker på om jag orkar, för jag hade tänkt att vara hemma idag, men men...vi får se hur det blir med det.
Skriver kanske inget mer idag, men om jag inte gör det så skriver jag ju såklart imorgon, men förvänta er inte att det blir många inlägg imorgon, haha! (:


Bildbrist! Och så gillar jag den här bilden!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0