Tisdag, lååååång dag i skolan -.-

Helluuu, förlåt att jag inte skrev när jag kom hem, men jag orkade verkligen inte, ville bara kolla på teve och slappa lite :). Vi började 09.10 i skolan idag ch slutade 16.00, den första lektionen vi hade var engelska, det var huuurrr tråååkigt som helst, menmen. Kommer ej ihåg vad vi hade för lektioner efter engelskan men eller jag kommer bara ihåg att jag, Johanna och Maria hade matteprofil. Vi jobbade i våra matteböcker för det finns typ inget annat att göra där :p. När jag kom hem, satte jag mig vid teven och kollade på top model :) hehe.

Shit jag glömde att äta mellis, så nu är jag vrål hungrig, inte bra :(. Men jag ska endå snart äta, det blir wook ååå....det är så jävla gott, yumie :D haha.

Nu ska jag se om jag har några läxor, som jag måste göra. Fast jag tror att jag redan har gjort alla, men man kan ju alltid kolla ;). Krammizzar // Jempa <3


Syrran och jag i Egypten 2008 :)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: Tessie.

Haha shit vad blaka vi var men vi hade väl nyss kommit dit :)

2009-09-02 @ 14:09:19
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha jaa :)

2009-09-02 @ 16:33:10
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0