Fredag :D

Yes, nu är det äntligen Fredag :D.
Idag hade vi först NO, men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde, hehe :).
Efter det hade vi Svenska, vi typ gick veckobrev och så fick vi våran matteläxa som ska lämnas in nästa Torsdag.
Det blev jätte äcklig lunch (somvanligt), det blev, antingen ravioli eller janssons frestellse (STAVING?).
Vi hade lunchrast i typ 50 min, då hade vi träslöjd/syslöjd, men jag hade träslöjd. Jag håller på att göra en hylla, som ska se ut som en shoppingpåse, fast i trä hehe ;). Sista lektionen var engelska, den började 13.05 och skulle egentligen sluta 14.05, men vi fick sluta 13.30 istället, för våran lärare mådde inte så bra och ville gå hem & vila typ, haha fett bra :).



Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas!

Okej nu undrar ni säkert varför jag skriver hoppas, men det är bara för att jag hoppas att det blir fint väder imorgon, för då ska jag och Johanna gå på grönan :D. Hoppas att det blir fint väder och att ingen av oss blir sjuka. Ni får hålla tummarna ;).

Skriver mer ikväll. Pusshej leverpastej // Jennifer :)<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0