...

Tjaba, idag har jag varit i skolan somvanligt. Vi började med idrott 08.40, sen svenska :). Efter svenskan åt vi lunch, det blev någon äcklig fisk med tomatsås och skit äcklig potatismos usch bläää. Hur som helst så hade vi matte efter lunchrasten, vi jobbade lite i matteboken och efter typ en timma var lektionen slut, och då skulle vi gå direkt till B-spåket, som då är Tyska. Tyska är så krångligt med alla siffror och färger hit och dit xD. Vi hade Tyska i ungefär 45 min, tiden gick så himla fort, men det gör den väl när man har ruuligt ^^. Sista lektionen var M-tid, då vi hade klassråd, men det orkar jag inte skriva om, hehe ^^. Jag gick direkt hem och åt mellis, var verkligen jätte hungrig efter att inte ha ätit någon lunch alls, menmen. Nu har jag precis kollat klart på top model, asså shit jag kommer nog aldrig tröttna på det xD haha. Juste har också precis ätit middag, eller rättare sagt så åt jag middag för typ en timma sedan, höhö. Det blev hemmagjord hamburgare, men jag åt inte så mkt :). Just nu sitter jag och fungderar på vad jag ska skriva om för att min blogg ska bli roligare att läsa, snälla ge några förslag, skulle verkligen bli jätte glad över det :).


Mee and sis Vicky :)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: victoria

haha älskar dej jennifer sis :) men seriöst vilken bild på mej :o <33

2009-10-09 @ 19:49:48
URL: http://duubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0