Tisdag

Hejsan :)
Idag vaknade jag halv åtta, hade sovmorgon :). Jag stod skolpolis på morgonen och sen gick jag till engelskan, men vi hade vikarie så vi fick jobba med typ vad vi ville och jag jobbade i matteboken för vi skulle ha matteprov efter lunchen. Efter engelskan hade vi musik, asså det är jätte tråkigt för vi spelar piano eller gitarr hela tiden och vi får typ alltid dåliga låtar som vi ska spela till. Till lunch blev det spagetti med köttfärssås eller thaisoppa, och jag tod såklart thaisoppan, för jag hatar skolans spagetti och köttfärssås. Vi hade bara en halv timmes lunchrast idag, och efter lunchrasten så hade vi SO, men om man var klar med det som vi skulle göra på SO:n så fick man rita om man ville :). När SO:n var slut så hade vi ungefär 10 minuters kortrast innan vi skulle ha matteprovet. Matteprovet var inte alls svårt, det var faktiskt jätte lätt, fånigt lätt ;D. Vi hade matte i 1 timme och sen hade vi typ en halv timmes rast innan nästa lektion som var profil. Jag och Johanna hade matte, och profilen håller på i en och en halv timme så vi hade sammanlagt 2 och en halv timmes matte på raken + lite matte på morgonen. Vi slutade klockan 4 och jag var as hungrig så jag gick hem ganska snabbt och skulle precis göra iordning mellis, men då kom pappa hem och han började med middagen direkt. Nu har jag precis ätit middagen, det blev pannkakor "mums" :). Så nu sitter jag i mitt rum och bloggar, ska snart plugga lite till NO provet som jag har imorgon, och så måste jag också plugga till SO provet som vi har på Torsdag. Jag kommer ju ha 3 prov den här veckan för jag gjorde matteprovet idag, men 2 av dom proven gjorde resten av klassen förra veckan men då var jag sjuk, och dom andra proven skulle vi ha den här veckan.
Skriver mer ikväll kanske, eller imorgon, vi får se :)
Puss och kram // Jennifer :)<3


Älskar den här bilden.
Vet inte varför.
Den är bara så vacker :).


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0