Onsdag i skolan :)

Helluuu igen :)<3
Idag gick jag upp 06.10 och jag var helt döööööööd. Första lektionen var idrott och vi körde fotboll fast med andra regler och så. När idrotten var slut så hade vi typ Svenska och då gjorde jag NO provet som jag skulle göra idag medans nästan hela klassen gick till datorsalen eller bibloteket och skrev några berättelser på datan :). Till lunch fick vi laxpudding, det var faktiskt godare än förväntat. Idag hade vi bara 30 minuters lunchrast bara för att vi äter så segt, haha xD. På mattelektionen jobbade vi i matteboken och några gjorde matteprovet som vi hade igår, asså dom som var sjuka igår. Efter matten så hade vi B-språk, och idag var lektionen ganska seg, och tråkig. Men annars så brukar lektionerna vara roliga :). Sista lektionen hade vi mentors-tid med klassråd och lite sånt, sedan slutade vi halv 3. Oftast brukar det ta 10-15 minuter att gå från skolan hem, men idag tog det typ 1 timme bara för att jag och en annan kompis satte oss vid en busshållsplats och pratde om allt möjligt xD. Hahah. När jag kom hem satte jag på teven och datan och sen ringde jag till pappa och frågade vad vi skulle äta idag till middag, men han visste inte så jag frågade om jag kunde få donken och då sa han "vi får se". Men nu har jag precis ätit klart middagen och han hade köpt mat ifrån donken :). Jag skriver kanske mer senare :).
PUSS Å KRAM // JENNIFER :)





Älskar dom här bilderna,
Dom är ju bara för sööta :)<3

Komentera här sötnos♥
Postat av: viktigaast@

hhahaahhah fan va skön x)<333

2009-12-03 @ 17:23:07
URL: http://duubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0