Måndag

Hejsan ni som läser min blogg ;)
Idag började vi klockan 8.00 så jag var tvungen att gå upp 06.40 -.-. Första lektionen hade vi B-språk och sedan hade vi NO. Asså det är as tråkigt -.-. Efter NO:n så åt vi lunch och det blev nån jätte äcklig pasta med tomatsås typ, men jag åt ändå för jag var så himla hungrig. Efter lunchrasten så hade vi 1X2, och jag fick 9 av 10 rätt, haha xD. När vi var klara med det så hade vi svenska och då gick vi till data salen och skulle skriva om våran julafton :). Sista lektionen var bild och vi hade vikarie så vi fick rita i våra ritböcker eller så fick vi någon bild uppgift. Vi slutade 10 i 2 istället för 10 över 2, fett najs ;). När jag kom hem så åt jag mellis och sedan satte jag mig vid teven, haha, somvanligt xD. Till middag åt jag pannkakor, det var jätte gott :D. Nu kollar jag på BROOKE KNOWS BEST på MTV och ska snart plugga lite, har prov imorgon :).
Puss och kram sötisar // Jennifer :)<3

 
Jag ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0