Lite saker om mig

Namn? Jennifer
Smeknamn? Jempa
Vilket datum är du född? 12 april
Hur lång är du? 148 cm
Skostorlek? 36, 37 i vissa skor
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Hårfärg? Blondin
Frisyr? Ganska långt och utsläppt
Piercingar? Bara öronen
Tatueringar? NEJ, ALDRIG!!!!!!!
Vilken parfym använder du? Christina Aguilera INSPIRE
Vad är du rädd för? Spöken, mörkret, knivar
Är du allergisk mot något? Nix
Husdjur? Nä, men vill ha en hamster
Syskon? Aa, en stora syrra <3
Vart bor du? Stockholm, Farsta :)<3
Trivs du där? Aa :)
Hur många är ni i din familj? 4 stycken med mig
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, är nöjd med vart jag bor :)
Är du kär i någon just nu? Nepp
Om ja, vad heter han/hon? -
Tycker du om att vara singel? Ja, det är väll helt ok
Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? Nej
Vad tycker du om kärleken? -
Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Aa, det tror jag, vi får hoppas det i alla fall ;)
Barn? NEJ, FÖR UNG!!!
Vänner? Har många
Trivs du med dom? Jaa det gör jag
Har du druckigt alkohol? NEJ!!!
Brukar du dricka alkohol? NEJ!!!
Har du druckigt öl? NIX!!
Tycker du om öl? Har inte ens smakat
Vad gör du just nu? Kollar på teve
Vad brukar du göra på fritiden? Vara hemma eller med kompisar :)

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0