Söndag, skola imorgon

Hejsan alla :)<3
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag hann inte för pappa fyllde år och då hade vi "kalas" för honom.
Idag vaknade jag fem i halv 1 på dagen och då gick jag upp och åt "frukost" xD. Jag har typ kollat på teve hela dagen, massor av repriser tills nu :). Fan, imorgon är det måndag och skola. Guuuud vad tråkigt xD. Haha nu har jag typ ingenting att skriva för det ända jag har gjort idag är ju att ha kollat på teve som jag skrev.


Haha, as sööt xD<3


Puss och kram // J :)


Komentera här sötnos♥
Postat av: Ewwe:)

hahah lika bra att du vänjer dig om du inte vill bo på gatan hela livet XD

2009-11-30 @ 16:43:30
URL: http://sweetgirls97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0