Söndag...<3

Hejsan hoppsan bloggen<3
Idag vaknade jag av att jag hörde en gräsklippare. När jag hade ätit frukost gick jag och Therese ner å diskade i diskhuset,sen när vi kom hem packade vi ut ur bilden och sen åkte jag och pappa till centrum för jag skulle kolla på ett par skor,men jag hittade inga. Efter det åke vi hem och åt middag,det blev grillad kosv med bröd (as gott). Sen gick jag upp till mitt rum och fixade min blogg lite. Nu sitter jag fortfarande i mitt rum,chattar med Johanna,kollar på teve och skriver i bloggen. Jag orkar inte skriva mer nu men jag kanske skriver mer lite senare ikväll om jag hinner.

PUSS OCH KRAM // Jennifer <3 ♥


Johanna<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0