Måndag i skolan<3

Hellu bloggen<3
Idag har jag vart i skolan. Först hade vi engelska,skit tråkigt. Efter engelskan hade vi matte,det va också as tråkigt,sen hade vi lunch,det blev thaisoppa med kyckling,asså gud va gott det va,jag åt 3 gånger xD. Nu orkar jag inte berätta mer vilka lektioner vi har haft. Men när vi hade slutat gick jag,Hanna och Johanna till kiosken för Hanna skulle köpa tuggummi :) . Sen gick vi till en busshållsplats och pratade *haha* xD. När jag kom hem åt jag mellis sen gick jag upp till mitt rum och kollade på teve,det va top model. Det är skit bra,och fett synd Megg åkte ut :( . Nu sitter jag i mitt rum,kollar på teve,inne på msn och skriver i min blogg. Men har inget mer att skriva om,skriver mer ikväll.

PPUUSS OOCCHH KKRRAAMM // JJEENNIIFFEERR <33




Fett fin solnedgång på landet<33

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0