En tråkig Torsdag

Hellu bloggen<3
Idag har jag vart i skolan,det va tråkigt. Först hade vi engelska,det va skit tråkigt,sen hade vi NO och vi hade NO-prov. Efter det åt vi lunch,det blev pannkaka (ganska gott). Efter lunchrasten hade vi matte,vi hade ett matte-prov. Asså gud vi hade 2 prov på en dag,det är för mycket. När vi skulle ha idrott efter matten så hade alla glömt jumpakläder *hahahahaha* så vi fick bara göra badminton och schuach (fan vet inte hur det stavas!?). Sista lektionen va bild,vi skulle rita en bild om sommaren och jag ritade solnedgång vid vattnet. Jag gav den till Diana som minne eftersom hon ska byta skola i 6:an :( . Fan va jag kommer gråta på skolavslutningen :'( . Just nu sitter jag i mitt rum,kollar på teve,skriver i min blogg. Har typ inget att skriva om mer men jag kanske skriver mer ikväll *ska få gäster*.

P&K bloggläsare // Jennifer<3




Haha jag å Diana på skolgården xD <3 LOVE YOU<3<3<3<3<3

Komentera här sötnos♥
Postat av: Diana

I LOVE U JENNIFER.A ! :D

2009-06-07 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0