En rolig Onsdag i skolan.....<3♥

Hejsan bloggen<3
Idag har jag vart i skolan,de va fett najsigt för det va sista skoldagen för den här veckan. Först hade vi svenska,vi gjorde en sak som jag inte kan förklara. Efter det hade vi lunch,det blev äcklig sjömansbiff med potatis och sås (eeeeeuw). På lunchrasten va det fett roligt,jag,Amie,Adna,Johanna och Diana va på skolgården och vi tog lite bilder *haha* :D . Rasten tog slut jätte fort ,fett synd :( . Då hade vi mattelektion (skit tååkigt),efter det hade vi en kort rast,efter rasten hade vi svenska igen fast i två timmar. Då gjorde vi "huset" ,de va kul. Aja,nu sitter jag i husvagnen och kollar på rent hus. Men jag har inget mer att skriva om idag.........såååå..........hejdå<3

Puzzar och Kramizzar alla alla som läser det här // Jennifer ♥



Adna,Amie,jag,Johanna och Diana <3♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0