Midsommarhelgen<3

Nu ska jag berätta lite om min midsommarhelg.....

.....som började med att jag satt vid datan på fredag morgon och therese sov. Och då kom tess o bea från göteborg, shit har inte träffat dom på 2 år. Efter det gick vi runt lite på campingen och sen skulle vi äta lunch och dom skulle äta hos sej,när alla hade ätit klart gick vi ner och tess, bea å therese dansade runt modsommar stången, men inte jag *hehe*. Sen gick vi och åt middag lite senare å typ klockan nio på kvällen gick jag, tess, bea och therese till våran husvagn och pratade tills typ 12 på natten.......

.....sen på lördagen typ regnade det hela tiden så jag satt inne i husvagnen vid datan hela dagen,och då kunde vi inte träffa tess å bea :'(. Jaa har inget att skriva om, om den här lördagen för det enda jag gjorde va å sitta vid datan.......

.....jaa, sista dagen,söndag,sov jag till 1 på dagen och när jag hade vaknat gick jag och fixade mej och sen gick jag ner för att säga hejdå till min morbror anders, ann-katrin och oliva, som skulle åka hem till norge :(. Jaja,när dom hade åkt frågade johanna kusin om jag och therese ville följa med å fiska och det ville vi, så då åkte vi ut med deras båt och fiskade. Vi kom tillbaka ungefär klockan fem och då skulle vi åka hem så vi sa hejdå till kusinerna och så åkte vi hem. När vi kom hem började jag rensa i garderoben och efter att ha rensat den så behöver jag bara 1 garderob istället för 2.......

.....har tyvärr inga bilder, men jag hoppas att ni nöjer er med det här, och så hoppas jag att ni har ett bra sommarlov. Puss å kram<3 :-*

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0