Måndag

Hellusan bloggen<3      Idag har jag bara vart hemma och slappat och haft tråkigt, har bara suttit vid teven och kollat på film, suttit vid datan och spelat the sims 2 och så har jag sms:at med hanna som e på skara sommmarland, med johanna som e i dalarna och med diana som e hemma :). Aja har precis läst ut min twilight bok "Om jag kunde drömma", e över lycklig och jag hoppas att dom andra två som mamma har bäställt kommer snart så jag har någonting att göra och läsa, men har precis ätit oxå, grillspett med ris, åh..det va skit gott, jag lovar :D. Aja kollar på teve nu och håller på svettas ihjäl, dete fan 28 grader i mitt rum även fast jag har haft öppet fönster hela dagen xD. Ses

Asså omg, kolla han, han e så jävla snygg

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0