Helgen med kusinerna...<3

...Fredag: Va hemma hela dagen och softade, men hade även tråkigt. Typ klockan halv 6 åkte jag, mamma och pappa till husvagnen och therese stannade hemma för hon tycker det e tråkigt på landet. Jag trodde det skulle bli tråkigt men det blev faktiskt ganska kul...

...Lördag: Vaknade typ tjugo över nio på morgonen och skulle åka till mariefred, för mina kusiner, jonatan, johanna, deras pappa, och min pappa skulle springa semesterloppet :). Johanna kom 4:a av alla men hon kom 1:a av alla tjejer, hon fick en pokal (GRATTIS; DU E BÄST)<3, och jonatan kom 4:a (GRATTIS; DU E OXÅ BÄST)<3. Vi hade picknik i parken och sen åkte vi tillbaka till campingen. Där grillade vi och lite så...

...Söndag: Vaknade, gick upp och åt frukost å sen gick ner och badade med kusinerna :D. Badade 2 gånger idag innan vi skulle åka hem från landet. Har kommit hem från landet och sitter nu & kollar på en film ; rosa the movie. Den e fett bra jöh. Och lite bilder från helgen kommer när jag har fått in dom på datan. Men puuss och krraamm :-*


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0