Glad....:)

Hejsan bloggen<3
Idag har jag vart i skolan,asså shit jag kan inte fatta att det är skolavslutning imorgon,men e förstås jätte glad :D. Idag hade vi engelska fösta lektionen,vi kolladepå en film *kommer inte ihåg vad den hette*. Efter det städade vi i klassrummet,vi städade skåpen och så. Sen skulle vi till farsta bibliotek och lämna lite böcker. När vi va klara där bjöd våran lärare oss på glass från donken,för det va sista dagen i skolan typ. Aja,när vi hade slutat åkte jag och Johanna till stan för jag skulle kolla på kläder till skolavslutningen,men jag hittade bara ett par skor och en typ kofta,och juste jag köpte två par shutterglasses,asså ni fattar inte hur glad jag é :). Nu ska jag snart gå och äta middag,och så ska mamma ha datan,så....hejdå. PUSS OCH KRAM // Jennifer<3 :)


Jag i mina rosa shutter<3

Jag i mina vita shutter<3

Båda mina shutter :)

Kläderna jag köpte....



Kofta från JC 125 kronor.



Ballerinaskor från DIN SKO 249 kronor.

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0