En slappa runt dag

Idag första dagen på sommarlovet har jag bara slappat runt i pyamas hela dagen. Det började med att jag vaknade klockan 10:00 satte på teven och kollade på mtv. När jag hade kollat en liten stund började jag läsa lite i min twilight bok "om jag kunde drömma",den e faktiskt bra,men filmen e bätte XD. Jag har inte kommit så långt i den jag e bara på kapitel 3,men det är sidan 76,hehehe x). Jag sitter nu i mitt rum,lyssnar på musik och chattar med Diana på msn. Har somsagt bara slappat runt idag och har inget mer att skriva om,men kanske skriver mer ikväll. P&K ♥



Jag och mina slappkläder som jag har haft hela dagen<3 ♥ :D

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0