Norrland...

Hejsan bloggen<3
Har inte kunnat bloggat på ett tag för att jag inte har haft någon dator för jag är i norrland nu. Ska vara hära i tre veckor saknar alla som fan!
I alla fall så ska jag berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Fredag: så åkte vi bil från klockan 5 på morgonen till klockan 4 på eftermiddagen inte så kul.
Lördag: Åkte vi till Åsele marknad opch träffade Alcazar (bilder kommer på det någongång). Vi åkte tre jätte roliga karruseller men en av dom var jätte läskig!

Söndag: Vi badade på kvällen, det var as kallt men jag doppade mig ändå. Therese gjorde varm choklad till Johanna, Jonatan & mig det var skit gott.
Måndag: Jag fick en sticka idag i handen ajajaj. Vi satte upp min och syrrans hängstolar också ska väl sitta och läsa där någongång när det är lite bättre väder än vad det är nu. Ska äta snart det blir grillad kyckling med potatis. Ikväll ska vi grilla maschmallows vid våran lilla grill plats i skogen. Jag och Joahnna ska kanske bada men det är inte helt säkert än eftersom det regnade lite för en stund sedan.



Kanske inte skriver varje dag men jag skriver lite då och då när jag får låna syrrans data.

ps. kommer hem 8/8 kommer sakna alla<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0