Tisdag

Idag vaknade jag av att mamma hade en gammal jobbarkompis hemma och dom pratade så jävla högt -.-'. Jag gick ner till dom och åt frukost. Typ en halv timma efter det gick jag upp i mitt rum (somvanligt) :D och kollade på teve. När pappa kom hem åkte jag, mamma, pappa och therese till mormor och morfar, för morfar fyllde år och vi skulle äta middag där. Kom hem för ungefär 40 min sen och nu har jag precis vart inne hos grannen och sagt trevlig resa, för dom åker till turkiet imorn :). Så nu ska jag kolla på teve och sen äta någoning *e skit hungrig* -.-'.




Pusshej på er alla<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: j

Hejsan! spana gärna in i min blogg (:

2009-07-18 @ 02:50:06
Postat av: jenniyey

allt bra?

Spana gärna in i min blogg ;)

2009-07-18 @ 02:51:26
URL: http://jjenniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0