Stranden med diana<3 och adna<3

Hejsan bloggen<3
Idag har vart en skit kul dag. Diana kom hem till mig klockan 10 på morgonen som vanligt XD. Vi satt lite vid datan, sen gick vi ner och åt frukost :). Efter typ en och en halv timme gick vi till centrum för att möta adna, vi skulle gå och bada på farstastrandbadet. Vi hade jätte kul och sen typ halv 5 gick jag och diana till centrum igen och vi blev hungriga så vi åt en cheesburgare, eller jag åt en cheesburgare och hon en hamburgare. När vi kom hem till mej ringde jag pappa och frågade om vi kunde äta på donken till middag och han sa ja XD :D. Båda åt migmac plusmeny, haha men jag orkade inte hela xD. Sen gick vi upp till mitt rum satt lite vid datan och fixade över några bilder till dianas mobil <3. Lite senare typ klockan halv sju gick vi ut till lekplatsen och typ gungade haha och sen tio i åtta ringde hennes mamma och hon skulle hem. Så nu sitter jag här i mitt rum, e ganska trött men ska inte gå och lägga mej riktigt än :P. Aja nu har ni fått höra om min skojsiga dag med DIANA <3 och ADNA <3.
Puss puss, ha de gött :) :-*

Fett göllig bild :D


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0