Söndag, hem

Hejsan svejsan<3
Idag vaknade jag typ klockan 12 av att johanna och hennes kompis stog och bankade på dörren (snark). Då gick jag ner till mormor och morfar och åt frukost sen va jag med jonatan och johanna, som gick ner och badade :). Efter några timmar åkte vi hem och då gick jag upp till mitt rum och satte mig vid datan. Typ klockan 6 kom mamma och pappa hem å så hade dom köpt med sej donken :D. Nu sitter jag här i mitt rum och tråkar, kollar lite på teve och har sett en ganska billig data på internet som jag ska se om den e bra nu.


HAHAHA, hittade en rolig bild på mej på hotellrummet i egypten förra året :D xD

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0