Husvagnen :( :D

Hellusan bloggen och alla<3
Idag har jag vart med diana tills klockan 5 för då skulle jag till husvagnen och hon skulle hem. När jag kom till husvagnen gick jag till mormor och morfar och åt middag, det blev lasagne mums. Sen gick jag och therese upp till våran husvagn å lämnade våra saker. Efter det gick vi till våra kära kusiner och va med dom, vi typ gjorde ingenting *hehe* xD. Nu sitter jag här i husvagnen, e med mina kusiner jonatan och johanna, vi sitter vid datan och dom tycker att jag e skit tråkig XD, för dom e lixom 6 och 9 år så dom fattar typ ingenting om datorer haha :D. Så hejdå ska typ snart sova, e skit trött. Puss och godnatt på er alla<3 :D

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0