Godmogon :D

Godmorgon alla<3
Vaknade av att therese spelade musik höhö. Då gick jag ner till mamma som satt och kollade på teve och sen gick jag tbx upp till mitt rum och typ la mig i sängen å slappade. Ska snart gå ner och äta frukost, ska bara fixa några saker först :).


Jag i bilen påväg till fjällen, va typ 6 eller 7 år på denna bild :)

Puss & kram allihopa <3

Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

Nää kommer ihåg när du var så lite och vi var bästa vänner vi frågade alltid om jag kunde följa med till fjällen xD

Du ville det:)Men jag kunde inte åka skidor^^

Och du tränade mig på vintern vid en backe till ditt hus^^

2009-07-13 @ 13:34:33
URL: http://isich.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahahaha jaa jag kommer ihåg. Du fick typ åka såna där långa skidor xD och du typ ramlade hela tiden :D haha :)

2009-07-13 @ 13:36:39
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0