Gårdagen, en helt fantastisk dag :D

Hejhej<3
Förlåt om jag inte skrev igår men jag hann inte. Nu ska jag berätta om gårdagen :). Först vaknade jag, gick ner och åt frukost sen gick jag upp till mitt rum och kollade på teve :D. Typ halv 5 kom pappa hem och då åkte jag, mamma och pappa till typ länna tror jag att det va. Då gick mamma och jag in på hemtex och när vi hade köpt det vi skulle gick vi till computer city och kollade på en data till mig, och YES jag fick en :D:D:D, asså ni fattar inte hur glad jag blev när dom sa att jag fick en :) :D. Slänger upp en bild lite längre ner :). Och nu har jag precis ätit frukost och sitter vid min nya data :D.
Puss o kram skumbanan <3 :)


Min  nya data :)


Den igen :)

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0